środa, 18 lipca 2012

Powrót ! + Post który miał być dodany na początku czerwca .

No cześć ! A postanowiłam wrócić , Dominika przypomniała mi o blogu - tak więc jestem z powrotem . Przyznam się że często wchodziłam na blogspota by poczytać WASZE blogi , ale do mojego mnie coś nie ciągnęło . Jestem zachwycona tym że mimo mojej nieobecności liczba obserwatorów wzrosła o 12 użytkowników! Dziękuję , teraz wiem że mam dla kogo pisać ♥ . Okej , przejdźmy do drugiej części notki .

Ta część miała być dodana na początku czerwca , jakoś nie miałam cierpliwości do ładowania zdjęć <nie wiem czy wspominałam ale blogspot mi się wali i muszę dodawać z albumów na picasa web >
A więc HAUL <dawny haul .. >


                                                Trzy lakiery MISS SPORTY - uwielbiam je.
                                                    Dwa żółte z Wibo - lubię je ale mam zastrzeżenia .
                                                miętowy UWIELBIAM , dwa Golden Rose <na wyczerpaniu>
                                                mazidełko do ust o zapachu czekolady <3
                                                      Podoba mi się kolor. essence.

                                          Jeansowa koszula która jest HITEM . Kupiłam ją za 99 zł w Reserved .
                                             Podoba mi się bo jest dopasowana . :>

                                            Beżowy żakiet <kolor na zdjęciach przekłamany> z Reportera.
                                       "wisior" przyjaźni . Taki sam ma moja przyjaciółka . Sama stworzyłam . Jeden                                                 kosztował mnie - omnomnom niecałe 3 zł!

                                             Ulubiona torba i chusta którą dość dawno kupiłam w New Yorker.
                                        Wtedy zaszłam jeszcze do sklepu Wszystko po 2,50 i zakupiłam lakier <nie podoba mi się , nie wiem co mnie skusiło> i słodkie kolczyki różyczki . Dodatkowo Bravo - jak zawsze.


To na tyle ! Miłego czwartku! :)

3 komentarze:

  1. Ładny ten lakier z essence. Miałam taki sam, tylko że matowy, nie błyszczący.

    http://elverka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ile lakierów. c: Miętowy najlepszyy. :D Ja mam kilka, których i tak nie używam bo obgryzam paznokcie. Wiem, głupi nawyk. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się paznokcie łamią strasznie lub powstają zadry :( . Chciałabym je wyhodować :D .

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki