wtorek, 7 maja 2013

Day in May

Cześć! Dzisiaj całkiem miły dzień z Natalią,Justyną,Kubą i Szymonem. Nie wspomniałam,że 30 kwietnia,na moje imieniny dostałam od rodziców wymarzoną lustrzankę - Nikon D3000. Natomiast 1 Maja jechałam na klasową wycieczkę do Zakopanego,na której było zajebiście! Brak słów,chciałabym cofnąć czas,no ale jednak nie mogę. W niedzielę mam komunię Dawida,więc muszę kupić sobie jakąś sukienkę i szpilki. W sumie założę ją na bierzmowanie,za dwa tygodnie. Nie przedłużając.. Dzisiaj kilka zdjęć chłopakom,a jeszcze wcześniej rodzinie. Oto kilka z nich, po resztę zapraszam tutaj : www.Mirrors.maxmodels.pl











kupię to dodam post. See yaa soon!

1 komentarz:

  1. Śliczne zdjecia :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie na bloga -
    http://fashionandstylewithmyimagination.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki