czwartek, 19 lipca 2012

Plan na kolejne działania + takie tam .

Cześć ! Dzisiaj przychodzę do Was z trochę dużą notką .  Na pierwszy ogień idzie pierwsza część tematu . A więc plan na kolejne działania - postanowiłam że będę tutaj aktywna . Lubię prowadzić bloga bo sprawia mi to przyjemność . Mam pomysły na notki , więc myślę że jakoś damy radę - tzn. ja dam . Miło by było od czasu do czasu zobaczyć garstkę komentarzy pod moim postem bo NIE WIECIE ALE TO NAPRAWDĘ MOTYWUJE CZŁOWIEKA DO DALSZEGO PISANIA ! Od dzisiaj wprowadzam klika poprawek , z dnia na dzień blog będzie się polepszał . Dziś do notek dodaję etykiety . Gdy będę gdzieś jechać ustawię by post dodał się o określonej godzinie . Ogólnie - brnę w lepsze . To chyba tyle jeśli chodzi o plan . A ! No i blogspot mi się naprawił , już nie muszę dodawać zdjęć z picasy web ! <cieszy się> 

Kolejną część posta przeznaczyłam na między innymi inspiracje , a więc oto i one : 

 Wszystko fajne co się błyszczy :)

 Fluo neonowe różowe !




 Niedługo sama zrobię swój łapacz snów!

 Może i już przereklamowane ale mi się bardzo podobają.


 Biel cudownie komponuje się opalenizną !
 Delikatne trampki w kwiatuszki , eww <3
 Niedługo będę widziała takie z bliska ! :D
 jakie piękne fluo różowe spodenki połączone z koronką <3

 Azteckie wzory - cudowne!
Jeansowa koszula świetnie udekorowana czerwoną kokardą .
Chciałam jeszcze wspomnieć o tym że prowadzę pingera .


PYTANIE ? ASK.FM

Miłej Nocy! :*

5 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej przypadły mi do gustu azjatyckie wzory i błyszczące szpilki. ♥

    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że obserwujemy :))
    Śliczny jest ten strój kąpielowy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Podobają mi się te łaty na kolanach w serca. :D I ostatnia kokardka :33

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nowa notka, zapraszam: www.atruthinjection.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki