czwartek, 10 maja 2012

Trochę o SHE.pl

Cześć Wam ! Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o sklepie internetowym She.pl . Nie myślcie sobie że jestem jakoś bliżej związana z tym sklepem bo wcale tak nie jest . Nie mam z nimi żadnej współpracy , jedynie chciałabym wyrazić kilka słów na ich temat. A więc, sklep ten ma szeroką listę strojów kąpielowych , od jednoczęściowych po dwuczęściowe z push up'em . Ceny są dość wysokie , ale myślę że She.pl dobrze zrobił robiąc promocje . Ceny wahają się od 100 zł do 200 , ale oczywiście znajdzie się też kostium za mniej niż 100 zł . Teraz przedstawię kilka fajnych , kolorowych kostiumów na lato 2012 .













Także polecam to obejrzenia strony , sklep ofiaruje nam naprawdę świetne kostiumy!
Pozdrawiam ciepło , DrKesja :*

2 komentarze:

  1. Ja mam jeszcze z zeszłego roku nowiutki kostium, którego nie miałam niestety okazji założyć. : O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki