sobota, 29 września 2012

Shinytrans .

Cześć! Jakoś mało tutaj jestem .Brak mi weny na tworzenie postów . Jednak postanowiłam się z Wami o czymś podzielić . Przez ostatni miesiąc przyszły do mnie 3 paczki shinybox . Słyszałyście może już o tym ? LINK . - Rejestrujesz się, uzupełniasz profil , zapraszasz koleżanki do zabawy i odbierasz pudełko co miesiąc ZUPEŁNIE ZA DARMO! Oto moje shiny :

I. Sierpniowe


 II. Wrześniowe

III. Czerwcowe



Więcej informacji w linku :)

Pozdrawiam , DrKesja ! xoxo

2 komentarze:

  1. słyszałam, ale nie ' brałam udziału ' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej , mam prośbę . ! Mogłabyś mi któraś napisać jak tam się zaprasza te koleżanki , żeby mieć próbki i wgl. ? --> sandrusia6adziewczyny@onet.pl

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki