czwartek, 23 sierpnia 2012

Holiday . ♥

Na wstępie przepraszam ♥ - notka miała pojawić się wczoraj o 23 ale nie miałam humoru , rozkleiłam się i czuję że nie napisałabym jej już wtedy .

Tak więc Cześć! Postanowiłam zrobić post na temat części moich wakacji którą spędziłam Nad Morzem :D . Byłam tam z rodziną i przyjaciółką , ogólnie rzecz biorąc źle nie było , przedostatni dzień był dla Nas wszystkich największym szokiem .

tekst z pingera :

Cześć moje piękne ! ♥ I jeśli czyta moje wypociny jakiś mężczyzna to cześć rodzynku!  Dzisiaj przychodzę do Was z relacjami na temat mojego wypadu Nad Morze Bałtyckie :> Byłam we Władysławowie . Powiem szczerze że wyjazd się udał! Dobrze że pojechała ze mną moja przyjaciółka - Justyna , bo nie wiem co bym bez niej tam robiła .Codziennie bodajże chodziłyśmy na plażę , miasto , barów i grałyśmy sobie w siatkówkę . Tutaj macie kilka fociaszy :
 ♥
 ♥
 ♥
 ♥
 ♥
 ♥
 ♥
 mama ♥
 ♥
 ♥
 ♥
 CZYTAJ DALEJ!  :D
 Przedostatniego dnia Kasia i Justynka , mądre dziewuchy wzięły sobie na plażę materac dwuosobowy . Były w miarę duże fale , tak więc leżałam sobie i pływałam . Po chwili patrzę że idzie mega fala , Justyna rzuciła się na materac i .. wbiła mi swoje przednie zęby w czoło . Od razu poszłyśmy pod wodę . Wynurzyłam się , patrzę . JUSTYNA MA ZŁAMANE DWA PRZEDNIE ZĘBY DO POŁOWY! Od razu zaczęłam się śmiać bo widok był naprawdę zabawny . Niestety poczułam że krew spływa mi po twarzy , przejechałam ręką po czole i poczułam głęboką dziurę . Od razu wybiegłam z wody i zakrwawiłam cały ręcznik . MOJE CZOŁO ZOSTAŁO ZSZYWANE . Tak więc przywiozłam sobie pamiątkę której chyba nigdy nie zapomnę  ^^
fotki :
(uwaga jedno zdjęcie drastyczne)
PAMIĄTKOWE ♥ :
ouu. 

Cześć ! ;)

1 komentarz:

  1. O kurdeee!! Współczuję! Tobie rany na czole a koleżance staraty zębów! Ale wakacje się chyba udały??:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki