środa, 20 marca 2013

Wiosna ♥

Cześć Wam! :-) Dzisiaj przybywam z nowym postem,opierającym się na WIOŚNIE! Tak,tak. W końcu jutro mamy 21 marca,a przy tym dzień wagarowicza. Bez wahania śmiem twierdzić,że jest to moje jedno z ulubionych świąt i będę je obchodziła. Oczywiście w domu. Niestety,wiosny jednak nie widać,za oknem śnieg. Czuję,że śmigus dyngus tego roku będzie wyglądał tak,że dzieci będą nacierać się śniegiem. Cóż,nie przedłużając,mam do pokazania moje nowe nike, które nabyłam jakiś tydzień temu w 50 Sport. Są idealne na tą porę roku,natomiast nie miałam okazji ich jeszcze przyodziać. Myślę,że są okej,jak na codzienne,normalne outfity,bo przeważnie takie preferuję.


 ♥ xoxo, DrKesja.

1 komentarz:

  1. Jakie śliczne <3 ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania koszulka z fajnym nadrukiem ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki