sobota, 5 maja 2012

A może tak małe szczęście w nieszczęściu ?

Hej . W moim życiu dzieje się bardzo wiele . I nie są to zbyt dobre rzeczy . Dlatego właśnie tytuł tej notki jest taki , może przydarzy mi się jakieś szczęście <wygrana> w tym moim "heh" zapaćkanym życiu . ;) Jejku , nie wiem dlaczego ale nie mogę dodawać zdjęć , za każdym razem kiedy robię tutaj notkę wyskakuje mi błąd i rezygnuję - mam za mało cierpliwości - dlatego notek jest tak mało .
Dzisiaj chciałam wam pokazać konkurs który odbywa się u MY INSPIRATIONSS klik <- .
Do wygrania jest żakiet pięknego koloru , jakiego ? MIĘTOWEGO !



niedawno robiłam sobie zdjęcia z J.



a tutaj taki BONUSIK który można ustawić na tło osi czasu na FB .
HejHej ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki