wtorek, 3 kwietnia 2012

Day after day ♥ photos

Cześć słońca ! Jest wtorek , w pół do siedemnastej a ja się nudzę . Niestety chora jestem - wspominałam w poście wcześniej , ale w sumie mogłabym wyjść do ludzi gdyby nie ta opryszczka na mojej dolnej wardze , fuuu . :c . Nie wiecie jak ją zwalczyć ? Może jakieś domowe sposoby ? :) Myślę że Czas pokazać Wam zdjęcia które popstrykałam ostatnio . Czyli kwiatki , kaczki i łabędzie . haha .
                                       ♥ 













 pozdrawiam ;*


ps . dodam potem notkę z nowymi zdobyczami . 

3 komentarze:

  1. Kurczę, na samym początku chciałabym cię przeprosić, bo byłam pewna, że obserwuje Twój blog! *o* No zapomniałam kliknąć. Oczywiście - teraz już nie zapomnę i stanę się wierną czytelniczką! ; D
    Zdjęcia piękne - szczególnie to drugie z kaczką ma w sobie jakąś magię. c ;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia, ale radziłabym przykucnąć robiąc zdjęcia zwierzętom ( 1 zdjęcie ). Zwierze jest wtedy spłaszczone i nie widzimy jego piękna. Np. zdjęcie 4 - widać, że usiadłaś ( czy coś tam podobnego ) i od razu jest ładniejsze :)).
    To jest tylko moja rada, mam nadzieję, że się nie obrazisz.
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny, oraz za to co chcesz tu napisać . ♥ *_*

numerki